czwartek, 21 maja 2009

Jazda na quadach

Pierwszy raz w życiu siedziałem i jechałem na takim potworze, więc mina nieco przerażona - mówi właściwie wszystko! :) Ale to jeszcze nic. Mistrz kierownicy Grzesiek, który wygląda jak rycerz Jedi, urządził mi taką jazdę wte i we wte po zboczu nachylonym tak na oko ze 45st. że aż... że aż... no, że aż słów mi brak (ktoś może podpowie, że aż co?)

jacek taran, jazda na quadach, extremalne, odjechane zdjęcia ślubne, nietypowe


jacek taran, jazda na quadach, extremalne, odjechane zdjęcia ślubne, nietypowe


A wszystko to z okazji sesji plenerowej Ali i Bartka, ale o tym więcej na naszym blogu ze zdjęciami ślubnymi!

6 komentarzy:

  1. Jstem tu pierwszy raz i pod wielkim wrazeniem :) Piękne zdjęcia Doskonałe pomysły dopracowane wszystko do perfekcji.
    Tylko czy ktoś dał mi prafo do komentowania takich cudnych zdjęc ?

    Pozdrawiam Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  2. dokończę - aż mokro w gaciach ;) Na takich maszynach jeszcze nie jeździłem, ale jak szalałem na skuterach śnieżnych, to miałem to samo...

    OdpowiedzUsuń
  3. yhyhy.. ten pojazd kojarzy mi się z jakąś pancerną maszyną rolniczą ;)) a rycerza to się boję. Podoba mi się zdjęcie na hamaku (sielskie anielskie) i to ze szklarni (super otoczenie)

    OdpowiedzUsuń
  4. ze az poczulem wczorajszy obiad znowu w gardle :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...